[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ÿþdr Anna KozÅ‚owska
Katedra Socjologii
anna.kozlowska@sgh.waw.pl
Ogóle warunki zaliczenia przedmiotu Reklama. Socjotechnika oddziaływania
1. Obecność nieobowiązkowa mile widziana
2. Aktywność na zajęciach 5 pkt
3. Egzamin (wykłady + literatura obowiązkowa wybrane tematy) 60 pkt
" egzamin pisemny (30 pytań testowych jednokrotnego wyboru 1 pkt, 5 pytań
(krótkich) 2 pkt, 1 pytanie 20 pkt)
" terminy egzaminów ustalane są za pośrednictwem Dziekanatu (na prośbę
studentów możliwy jest termin zerowy)
" ocena z egzaminu jest ocenÄ… ostatecznÄ…
" do punktów z egzaminu doliczane są punkty za aktywność
Punktacja (ocena końcowa):
61-65 pkt = bardzo dobry plus
55-60 pkt = bardzo dobry
49-54 pkt = dobry plus
43-48 pkt = dobry
37-42 pkt = dostateczny plus
30-36 pkt = dostateczny
" wyniki egzaminu (oraz ostateczne oceny) ogłaszane są na stronie
internetowej Katedry Socjologii (zakładka Aktualności ) oraz wywieszane na
tablicy przed KatedrÄ… Socjologii.
" w przypadku oceny niedostatecznej egzamin poprawkowy odbywa siÄ™ w
sesji II termin
4. konspekty do zajęć znajdują się na stronie internetowej Katedry Socjologii
(zakładka Materiały do pobrania )
5. wszelkich informacji dotyczących przedmiotu Reklama& należy szukać na stronach
internetowych Katedry Socjologii.
Literatura obowiÄ…zkowa:
A. Kozłowska, Reklama. Socjotechnika oddziaływania, SGH, Warszawa 2006
[ Pobierz całość w formacie PDF ]