They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

ÿþdr Anna KozÅ‚owska
Katedra Socjologii
anna.kozlowska@sgh.waw.pl
Ogóle warunki zaliczenia przedmiotu  Reklama. Socjotechnika oddziaływania
1. Obecność nieobowiązkowa  mile widziana
2. Aktywność na zajęciach  5 pkt
3. Egzamin (wykłady + literatura obowiązkowa  wybrane tematy)  60 pkt
" egzamin pisemny (30 pytań testowych jednokrotnego wyboru  1 pkt, 5 pytań
(krótkich)  2 pkt, 1 pytanie  20 pkt)
" terminy egzaminów ustalane są za pośrednictwem Dziekanatu (na prośbę
studentów możliwy jest termin zerowy)
" ocena z egzaminu jest ocenÄ… ostatecznÄ…
" do punktów z egzaminu doliczane są punkty za aktywność
Punktacja (ocena końcowa):
61-65 pkt = bardzo dobry plus
55-60 pkt = bardzo dobry
49-54 pkt = dobry plus
43-48 pkt = dobry
37-42 pkt = dostateczny plus
30-36 pkt = dostateczny
" wyniki egzaminu (oraz ostateczne oceny) ogłaszane są na stronie
internetowej Katedry Socjologii (zakładka  Aktualności ) oraz wywieszane na
tablicy przed KatedrÄ… Socjologii.
" w przypadku oceny niedostatecznej  egzamin poprawkowy odbywa siÄ™ w
sesji II termin
4. konspekty do zajęć  znajdują się na stronie internetowej Katedry Socjologii
(zakładka  Materiały do pobrania )
5. wszelkich informacji dotyczących przedmiotu  Reklama&  należy szukać na stronach
internetowych Katedry Socjologii.
Literatura obowiÄ…zkowa:
A. Kozłowska, Reklama. Socjotechnika oddziaływania, SGH, Warszawa 2006 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mexxo.keep.pl